Wednesday 31 May 2017

Suplemen Untuk Pesakit Kanser

VIVIX DAN KANSER 🥄

Dulu, saya pun sangka suplemen ni kalau kita makan kalau takmau buat rawatan moden (sbnrnya mmg betul...kalau takmau sakit2, ikhtiarlah prevent. kalau sihat buat apa nak dirawat2 kan...).

Till arwah FIL saya (blood cancer) pesan "Korang masa sihat ni makanlah vitamin. Dah sakit tak guna dah..."

Kemudian saya jumpa seorang cancer survivor, beliau mengamalkan Vivix. Saya ingat lagi saya tanya "Sir, you makan vivix ni you tak buat chemo ke?"

Kemudian dia jawab "Eyhh, I buat chemo. I follow all the treatments, I took Vivix to support my healing. I got fast recovery, & sekarang cancer-free!"


Ini adalah antara yg sembuh kanser dengan amalan suplemen Shaklee

Ayah seorang kawan saya mengidap kanser tahap 4. Beliau mencuba Shaklee, pada masa yg sama beliau menjalani kimoterapi. 3 bulan selepas itu saya menghubungi beliau, katanya sel kanser menyusut dan sepanjang proses chemo beliau sihat, simptom2 chemo tak dirasa sgt. Malah doktor pun happy dgn kesihatan beliau & allowed him to continue.

Saranan saya, sekiranya anda disahkan menghidap kanser,

(1) JANGAN SESEKALI tinggalkan rawatan hospital.

(2) Dapatkan pandangan dan nasihat doktor pakar terlebih dulu. Apa2 jadi pun boleh refer kat doktor.

(3) Baiki hubungan dgn Allah. Sel2 badan kita pun makhluk Allah juga.

(4) Kuatkan semangat, insya-Allah. Setiap penyakit ada penawarnya.

Sama-sama kita cegah kanser. Jangan kita pula jadi kanser dalam masyarakat. Naudzubillahi min zalik.

(& kepada yg jual suplement, toksah wat loqlaq pi habaq kat oghang tak payah pi hospital na...)

Cnp from Akacan,
iReach Travepreneur

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment