Friday 28 October 2016

Cantik Sihat Awet Muda Dalam 21 Hari

Suplemen ni utk membantu sistem badan kita berfungsi lebih baik, dan bila sistem badan kita dah optimum kesannya terserlah pd kecantikan kita.

Macam ESP, dia ada asid amino yg lengkap yg badan kita x boleh hasilkan sendri.

Asid amino ni sebenarnya ada 20 jenis. 11 drpd nya boleh di hasilkan oleh tubuh badan manusia sendiri. Tp ada 9 jenis lg yg x boleh dihasilkan oleh sistem badan dan kita perlu dapatkan drpd pemakanan.

Utk menghasilkan sel2 baru yg baik, asid amino ni perlu lengkap. Jadi pengambilan ESP sgt disarankan sebab dia mempunyai asid amino yg lengkap.. So sel2 baru samada sel2 dlm tubuh badan mahupun sel2 kulit yg berganti setiap 21 hari akan jadi lebih baik. ☺ So siapa yg ada masalah kulit berjerawat atau masalah kulit kusam tu cuba la ambil ESP, insyaAllah dlm tempoh 21 hari bila berganti sel kulit yg baru insyaAllah uolls akan dapati kulit uolls lebih baik dr sebelumnya.. InsyaAllah. Dan bila sel kulit kita baik, kita akan nampak lebih muda dari usia kita. InsyaAllah....

ESP juga ada protin yg sgt penting utk pembentukan pelbagai organ dan tisu dlm badan dan komponen utama kpd hormon kita.

Kurang protin akan mengakibatkan :-
1. sistem imun kita lemah utk lawan penyakit
2. Masalah lebihan air yg tinggi dlm badan
3. Otot hilang kepejalan
4. Rambut mudah gugur dan beruban
5. Pertumbuhan terbantut
6. Masalah penghadaman
7. Masalah penghasilan sel darah dan hormon
8. Organ yg gagal berfungsi dgn baik

ESP ni rendah lemak, x ada kolestrol dan x ada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia. Rasanya pun sedappp....

Siapa2 yg nak tubuh sihat dan cantik dgn cara sihat, jom contact / wsap sy :

Hayati 012-7458096


No comments:

Post a Comment