Wednesday 21 September 2016

Memandu Malam Dengan Lebih Yakin

[RUPANYA MASALAH SILAUKU SUDAH TIADA TANPA DISEDARI]

Pertama kali makan Carotomax masa dapat free waktu National Conference hari tu. Dapat lah dua botol.

Sebelum tu tak minat sangat dengan suplemen yang satu ini. Ada lah dengar-dengar kesan orang yang makan tu, boleh bantu masalah silau. Tapi sebab tengok macam tak glemer mana kan...haha, ting tong lah juga.

Bila bincang-bincang pagi ni tentang carotomax ni, barulah terperasan. Eh! Dah lama aku tak pakai cermin mata tu. Kadang buat pekasam ja dalam kereta sampai berbulan-bulan.

Saya memang ada masalah silau. Buat cermin mata sebab silau. Rabun tak teruk sangat.Kalau drive malam, wajib pakai. Sebab bila nampak cahaya kereta depan, saya memang tak boleh buka mata dah. Boleh ke bawa kereta pejam mata? Tak boleh kan..

Yes! Ini memang kesan Carotomax tanpa kusedari. Dengan izinNya jua. Habis dua botol. Tinggal sebiji je lagi. Lupa nak makan. Lama dah tak jumpa optometris, jadi tak tahu apa cerita, tiba-tiba je rasa tak perlu pakai cermin mata dah dan rasa cantik tak pakai cermin mata. Perasan!

Tiada masalah mencari-cari cermin mata tak jumpa time nak drive malam-malam.

Siapa ada masalah silau. Boleh try !

Alhamdulillah. Tq kawan2 yang terlibat dalam perbincangan. Kalian menyedarkan saya bahawa saya sudah tiada masalah silau.

Manusia.
Kadang dia terlupa dia ada mata, ada kaki, ada tangan ,ada telinga yang tiada cacat cela.
Allahuakbar!

#bersyukurlah!

Credit to SID Hawa Hassan


No comments:

Post a Comment